Jak zvládat náročné komunikační situace
Kurz akreditovaný u MPSV
číslo akreditace A2021/1222-SP/PC/VP
Chcete zlepšit svoji schopnost komunikace a zvládat náročné komunikační situace s klienty i s kolegy? Jak se vyvarovat nedorozumění a jak řešit konflikty, které nejsou jednoduché a přinášení negativní emoce? Jaké praktické techniky můžete využít při zvládání intenzivních emocí v komunikaci?
Pro koho je kurz určen?
Kurz je určen pro
- sociální pracovníky v oblasti sociální prevence, sociální péče a sociálního poradenství
- pracovníky v sociálních službách v oblasti sociální prevence, sociální péče a sociálního poradenství
- pracovníky v manažerské/řídicí funkci
Témata
- typy náročných komunikačních situací
- komunikační bariéry a jak s nimi pracovat
- techniky zvládání vyhrocených a náročných komunikačních situací
- jak řešit případný konflikt tak, aby byli účastníci konfliktu s výsledkem spokojeni (nebo alespoň srozuměni)
- praktické techniky ke zvládání intenzivních emocí v komunikaci
Lektorka kurzu
Lektorka různých kurzů tzv. "měkkých dovedností", tj. dovedností z oblasti osobního rozvoje, psychohygieny, komunikace, emoční inteligence atd. V současnosti spolupracuje s MPSV v rámci projektu PROKOP a vyučuje měkké dovednosti dlouhodobě nezaměstnané.
Cena kurzu na klíč
18 000 Kč. Nejsme plátci DPH, cena je konečná.
Termín a místo konání
Termín: dle dohody
Délka kurzu: 8 vyučovacích hodin
Místo: u Vás v organizaci
Požadavky na úspěšné ukončení
100% docházka a zpětná vazba od účastníků – kolokvium
Organizační informace
Pro účastníky kurzu je zajištěno občerstvení.