Public relations – psaní tiskových zpráv

Proč se o vás nepíše? Nejste vidět? Pište o sobě tak, abyste přestali být neviditelní! Dozvíte se, jak postupovat, aby vaše úsilí o propagaci sociálních služeb a vaší sociální práce odpovídalo očekáváním a mělo žádané výsledky. Kurz je praktický, teorie ihned použijete! Individuální přístup k vašim tématům přináší konkrétní výsledky.

Pro koho je kurz určen?

Kurz je určen pro:

  • sociální pracovníky v oblasti sociální prevence, sociální péče a sociálního poradenství,
  • pracovníky v manažerské a řídicí funkci.

Témata

  • Co je to PR?
  •  Média - rozlišení (Tištěná - tiskoviny, noviny, tiskové konference, časopisy, výroční zprávy; Masmédia audiovizuální - rozhlas, televize a typy pořadů, vhodných pro naše témata; \"Nová\" média - internet, webové stránky, blog, Stream, Facebook, instagram, Twitter.)
  • Co je to tisková zpráva? (Teoretické zákonitosti psaní i praktické procvičení.)
  • Komu je tisková zpráva určena? (Volba média, kde chci, aby se o nás mluvilo nebo psalo a strategie jejich oslovení.)
  • Komunikační proces a jeho prvky.
  • Strategie komunikace - cíle organizace.
  • Zadání praktického úkolu na odpolední bloky.
  • Prezentace témat novinářům /dárcům aneb Jak z naší akce vytvořit mediální událost? 
  • Psaní tiskové zprávy.
  • Manipulace a etika.

Lektor kurzu

Působila jako scénáristka a dramaturgyně v České televizi, poté pracovala v TyfloCentru na pozici PR a foundraisingu. Poslední tři roky přednáší, vede semináře a workshopy dramaturgie a scenáristiky pro studenty dvou univerzit. Média zná z obou břehů - jako redaktorka, dramaturgyně a scenáristka, i coby autorka článků, tiskových zpráv a textů pro redaktory a na blogy a weby.

Cena kurzu na klíč

18 000 Kč. Nejsme plátci DPH, cena je konečná.

Termín a místo konání

Termín: dle dohody

Délka kurzu: 8 vyučovacích hodin

Místo: u Vás v organizaci

Organizační informace

Pro účastníky kurzu je zajištěno občerstvení.